FANDOM

Šis straipsnis yra apie dievą. Dėl monstro skaitykite Apmeken (monster).
Apmeken
Apmeken statula.png
Lytis Moteris
Sritis Beždžionės, Išdykavimas
Simbolis Nežinomas
Spalvos Nežinomos

Apmeken yra draugystės bei visuomeniškumo deivė, priklausanti Desert Pantheon (Dykumos Panteonui) - grupelei dievybių, kurios valdo Kharidian Desert (Kharidian Dykumą). Jos garbinimas, kaip išeina, yra apibrėžtas daugiausia tik dykumos vietovėse, bet MenaphitesSophanem yra labiausiai jai atsidavę. Nedaug žinoma apie Apmeken, nes NPCs retai apie ją kalba.

Apmeken yra žaismingiausia, nenuspėjamiausia ir labiausiai išdykusi iš visų dykumos mažųjų dievų. Kaip apibūdina ją Jex, ji galėtų lengvai žmogų suklaidinti, bet vis dėlto sustabdytų jį prieš įvykstant kam nors negera. Kaip ir daugumos Dykumos Panteone, jos išvaizda yra unikali tarp RuneScape dievų. Apmeken gali pakeisti savo išvaizdą į kokią nori, tačiau visada galva liks beždžionės, žmogbeždžionės arba babūno priklausomai nuo to, kokį pobūdį ji nori parodyti. Beždžionė išreiškia sumanumą, žmogbeždžionė - išmintingumą, o babūnas, beveik visose situacijose - komiškumą.

Pagal Jex, Apmeken paliko Kharidian Dykumą tam tikru metu, kuomet dykumos beždžionės arba mirė, arba persikėlė gyventi kažkur kitur.

Vaidmuo quest‘e Do No EvilRedaguoti

Apmeken
Apmeken.png
Išleidimo data 2010 m. gruodžio 1 d. (Atnaujinimas)
Rasė Dievas
Narių NPC? Taip
Quest NPC? Taip - Do No Evil
Vietovė Nežinoma
Pardavinėja daiktus? Ne
Įgūdžiai reikalingi? Taip - žr. Do No Evil quest‘o reikalavimus
Quest‘ai reikalingi? Taip - Do No Evil
Lytis Moteris
Ištyrinėjimas Moters kūnas, beždžionės veidas (Body of a woman, face of a monkey.)
Reikšmingos ypatybės Nėra
Apmeken chathead.png
Quest‘e Do No Evil (Nedaryk Nieko Bloga) daugiau atskleidžiama apie Apmeken. Pagal Three Wise Monkeys (Tris Išmintingąsias Beždžiones), Amascut nuo pat pradžių laikė Apmeken‘ą menka kliūtimi, neverta jos laiko. Tačiau, nežinant Amascut, Apmeken bei kiti mažesnieji dievai po truputį nešė taiką į dykumą. Kai jiems tai pavyko, Amascut įsiuto; be karo, čia nebūtų tokio masto naikinimų, kokio ji nori.

Užėjus įniršio priepuoliui, Amascut išdraskė Apmeken‘os jutimus; iš Apmeken‘os balso Amascut sukūrė Leeuni, iš Apmeken‘os regos - Ayuni, o iš Apmeken‘os klausos - Eruni. Šitaip Apmeken nebegalėjo kalbėtis su dykumos tautomis, matyti, kas vyksta dykumoje bei girdėti maldų.

Tuo pat metu dykumos beždžionės buvo paveiktos to, kas atsitiko jų deivei ir kiekviena neteko arba savo regėjimo, arba klausos, arba kalbos. Tačiau tai Amascut netenkino, tad ji pasiuntė Leeuni, Ayuni ir Eruni nužudyti visas dykumos beždžiones. Dauguma dykumos beždžionių buvo staigiai užmuštos, bet Trys Išmintingosios Beždžionės, padėdamos viena kitai, sugebėjo pasprukti į Ape Atoll (Žmogbeždžionių Atolą), kur jos gyveno sau santykinoje gerovėje iki kol „Nedaryk Nieko Bloga“ quest‘e žaidėjas(-a) nepriminė joms Apmeken.

Šiame quest‘e žaidėjas(-a) nugali Leeuni, Ayuni ir Eruni, tokiu būdu sugrąžindamas(-a) Apmeken‘ai balsą, regą bei klausą. Quest‘o pabaigoje pasirodo pati Apmeken ir padėkoja žaidėjui(-ai) prieš išvykdama kovoti su Amascut.

Mizaru aiškina.png

„Taip, bet Amascut nebuvo patenkinta tik suparalyžiuodama mus. Ji paėmė pavogtus Apmeken‘os jutimus ir iš jų padirbo tris niekšiškus sutvėrimus - Leeuni, Ayuni bei Eruni, ir užsiundė juos ant beždžionių populiacijos.“

KitaRedaguoti

  • Kaip ir Crondis, jos statula Uzer Mastaboje atrodo gan vyriškai. Tai galima būtų paaiškinti padarius prielaidą, jog čia Apmeken yra savo babūno formoje.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki