FANDOM

Šis straipsnis yra apie visų kopūstų dievą. Dėl kitų tikslų, žr. Cabbage (disambiguation).
Brassica Prime
Brassica Prime.png
Lytis Jokia
Sritis Kopūstai
Simbolis
Brassica Prime simbolis.png
Spalvos Žalia

Brassica Prime yra visų cabbages (kopūstų) dievas, kaip patvirtinta Jagex apklausoje. Jis buvo pirmą kartą paminėtas netikruose 2007 April Fools Behind the Scenes (Užkulisiuose), kuriuose buvo aprašomas kaip milžiniškas 11 lygio kopūstas, todėl į tai labai retai žiūrima rimtai.

Brassica Prime buvo pirmasis kopūstas, kurį Guthix iškvietė į Gielinor.

Jis pirmą kartą pasirodydavo 2009 April Fools event (renginyje) žaidėjams, nuspyrusiems kopūstą iš Draynor Village (Draynor Kaimo) kopūstų sklypelio į Oo'glog ir apdovanodavo kopūstu už „tokį gerą vieno iš jo pasekėjų pasirūpinimą“.

Cabbage Ooglog firework.gif

Žaidėjas, sugebėjęs nuspirti kopūstą į Oo'glog, sulaukdavo didelių fejerverkų!

Jis taip pat pirmą kartą atsiradęs iššaudavo daug fejerverkų. Po maždaug 30-60 sekundžių jis išnykdavo.

IškvietimasRedaguoti

Iškviesti Brassica Prime kaikuriems buvo neverta dėl didelio atstumo tarp dviejų vietovių, menko atlygio bei dėl visokių žmonių, kurie norėdami tiesiog paerzinti juos, nuspirdavo kopūstus iš jų. Bet daug žmonių didžiavosi galėdami nuspirti kopūstą nuo Draynor Kaimo (kuriame yra kopūstų laukas) iki pat Oo'glog.

KitaRedaguoti

  • Dešiniuoju pelės mygtuku spustelint ant Brassica Prime yra sužinoma, jog jis yra 11 lygio, bet neatakuojamas.
  • Brassica yra kopūstų rūšis. Iš lotynų kalbos išvertus Brassica Prime reiškia „Pirmasis Kopūstas“.
  • Žaidėjai „Bakstelėdami“ arba „Spardydami“ kopūstus nuo Draynor Village iki Oo'glog susidurdavo su viena didele problema: kiti žaidėjai kartais prieidavo šalia ir nuspirdavo jų kopūstą į visiškai priešingą pusę su siekiu nuliūdinti. Nepaisant menko atlygio už pastangas, buvo daug nusiskundimų RuneScape Forumuose.
  • Neatrodo, jog Brassica Prime būtų paveiktas Edicts of Guthix (Guthix Įsakymų), nors taip tikriausiai yra dėl to, kad jis nesugebėtų sutrikdyti pusiausvyros, kaip ir Desert Pantheon (Dykumos Panteonui) buvo leista pasilikti dėl jų mažesnės galios, lyginant su ištremtais dievais. Brassica Prime buvimas gali būti dar dėl to, jog Guthix mėgsta kopūstus, net laiko juos šventais. Tai lyg užuomina į tai, jog Brassica Prime buvimas kuo nors susijęs su natūralios pusiausvyros išsaugojimu, kurią Guthix siekia amžinai palaikyti.
  • Jis yra vienas iš nedaugelio dievų, iš tikrųjų matomas kaip persona (arba, šiuo atveju, kaip daržovė).
  • Pirmosiomis event (renginio) dienomis buvo paplitę gandai, jog jeigu jūs nuspirsite kopūstą iki Oo'glog, Brassica Prime suteiks jums 100,000 XP atlygį į betkokį pasirinktą skill (įgūdį). Bet kas, mėginęs tai padaryti, kaip paminėta anksčiau, gaudavo tik kopūstą.
  • Brassica Prime vardas kilęs iš mokslinio kopūstų šeimos pavadinimo Brassicaceae.
  • Kai tik pasirodydavo, jis sušukdavo „Hooray!“ („Valio!“)

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki