FANDOM

Akthanakos

Sakoma, kad Akthanakos‘o gyvūniška forma įkvėpta „Kupranugarių Dievo“

Camel God“ („Kupranugarių Dievas“) yra neoficialus pavadinimas, duotas iki šiol neįvardytai dievybei, kurią garbino Kharidian Desert (Kharidian Dykumos) žmonės. Apie dievo egzistavimą duoda numanyti Aristarchus - Menaphites istorikas iš Menaphos miesto, šiuo metu apsistojantis Pollnivneach‘e.

Aristarchus sako, kad Akthanakos - Mahjarrat, ištikimas Zaros‘ui, įgavo šiek tiek kitokią formą, kai Second Age (Antrąjame amžiuje) atvyko į GielinorFreneskae. Ši forma, matyt, buvo įtakota Menaphite Pantheon (Menaphite Panteono) dievo, kuris panašus į camel (kupranugarį). Tačiau šis dievas nėra vienas iš tų, kurie buvo aiškiai žaidime paminėti vardu, tad šio dievo pobūdis lieka neaiškus.

Gali būti, kad Aristarchus tiesiog turėjo omenyje, jog Akthanakos mėgdžiojo Menaphites dievų stilių, apsimesdamas dykumos gyvūnagalviu humanoidu, o ne konkrečiu dievu. Tačiau Jagex 2010 m. liepos 26 d. išleido apklausą, kurioje užsiminta apie šį dievą, įskaitant teiginiu: „kaikurie dykumoje atkakliai tvirtina, jog jis realus!“ Tai reiškia, kad „Kupranugarių Dievas“ iš tikrųjų egzistuoja arba yra tikimas kaikurių Kharidians kaip egzistuojantis.

Jagex leido manyti, kad kai Menaphos atsidarys, tada bus atskleista daugiau Menaphites dievybių. Galbūt „Kupranugarių Dievas“ bus vienas iš jų.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki