FANDOM

Cook's Assistant yra užduotis, kurią dauguma žaidėjų padaro pirmą.Tai labai lengva užduotis- visus daiktus, kurių jai reikia, galima gauti ją darant.Tai pirmoji išleista RuneScape užduotis. Ją reikia pradėti Lumbridžo pilies virtuvėje kalbant su kepėju.Jis tavęs paprašo gauti tris indigrientus tortui- super didelį kiaušinį, specialių miltų ir didelės kvalifikacijos pieno.Kiaušinį galima rasti daugumoje Lumbridžo vištidžių.Miltus galima pasigaminti Lumbridžo malūne.Miltams reikia kviečių ir tuščio puodo.Juos reikia gaminti taip: Pakalbėti su žmogumi malūne, užlipti į trečią aukštą, įdėti kviečių (gana vienų),paspausti svirtį,nulipti žemyn ir paimti miltus. Pieno galima rasti didžiausioje karvių ganykloje Lumbridže (prie Al Karido). Reikia pakalbėti su melžėja ir paimti kibirą. Melžti reikia tą karvę, prie kurios tas kibiras. Kai surinksi visus indigrientus, grįžk pas kepėją su jais.Jis tau duos atlygį.Sveikiname,užduotis pereita! Atlygis: 1 užduoties taškas, 300 kepimo xp, 500 pinigų, 20 sardinių, galimybė naudotis kepėjo virykle, 2 raktai (arba sukimai).

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki