FANDOM

Kulinarijos gildija (Cooks' Guild) yra trijų aukštų malūnas, esantis į vakarus nuo Varoko (Varrock). Norėdamas patekti į gildiją žaidėjas turi turėti bent 32 Kulinarijos (Cooking) įgūdžio lygį, be to turi būti užsidėjęs šefo kepurę, tačiau žaidėjas pasiekęs 99 kulinarijos lygį gali patekti vidun dėvėdamas Kulinarijos apsiaustą, arba žaidėjas atlikęs visas Varoko pasiekimų dienoraščio užduotis gali patekti dėvėdamas Varoko šarvus (Varrock armour 3). Gildija yra prieinama ir ne nariams.

Pirmas aukštas Redaguoti

Pirmame gildijos aukšte galima sutikti vyriausiąjį virėją, iš kurio žaidėjas pasiekęs aukščiausią kulinarijos lygį gali įsigyti kulinarijos apsiaustą. Be jo čia dar yra pyragų prekeivis, kuris superka iš žaidėjų įvairius pyragus, bei parduoda pyragų receptų knygą. Taip pat ant stalo galima rasti šokolado plytelę.

Už durų, pro kurias gali praeiti tik žaidėjai, atlikę sunkiausias Varoko dienoraščio užduotis ir dėvintys Varoko šarvus, yra bankas bei viryklė. Jeigu turi galimybes ja naudotis, tai yra arciausiai banko esanti viryklė.

Antras aukštas Redaguoti

Antrame aukšte galima rasti įvairių kepimo indų bei du kepimo obuolius (cooking apple), kurie paimti vėl atsiranda po maždaug 40 sekundžių. Be to yra dvi viryklės bei sviesto muštuvė (dairy churn).

Trečias aukštas Redaguoti

Trečiame aukšte galima malti grūdus (kurie auga visai prie pat gildijos) ir tokiu būdu pasigaminti miltų. Dar čia galima rasti vieną kepimo obuolį, vynuogių ir tuščią ąsotį (iš kurių galima gaminti vyną), puodą miltams semti.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki