FANDOM

Elidinis
Elidinis statulėlė.png
Lytis Moteris
Sritis Vaisingumas bei Augimas
Simbolis Nežinomas
Spalvos Geltona, mėlyna

Elidinis yra Menaphites Vaisingumo, Augimo bei River Elid (Elid upės) deivė. Ji Tumeken žmona ir Icthlarin bei Amascut motina. Vaidina svarbų vaidmenį Spirits of the Elid (Elid Dvasių) quest‘e. Senliten apibūdina ją kaip „Vanduo, suteikiantis gyvybę ir raminantis“. Elidinis primena egiptiečių deivę Izidę.

Elidinis nėra daug garbinama tų, kurie daugiausiai yra iš dykumos. Jos garbinimo centras yra Nardah miestas. Nardah‘e yra stabas Elidinis‘ai (Elidinis Statuette (Elidinis Statulėlė), parūpinta pačios deivės Nardarine‘i - God Wars (Dievų Karų) pabėgėlei, kuri įkūrė Nardah ir jam vadovavo. Ji yra viena iš mažesniųjų dievų, kurie sudaro Menaphite Pantheon (Panteoną) bei jo lyderio Tumeken žmona. Jūs galite padėti jos pasekėjams Elid Dvasių quest‘e.

Simbolis bei spalvosRedaguoti

Elidinis simbolis.png
Dykumos dievai.png

Nuo apačios pagal laikrodžio rodyklę: Elidinis (vaizduojanti upę), Icthlarin, Het, Apmeken, Crondis, Scabaras ir Amascut. Viduryje yra Tumeken

River Elid (Elid upė) ir jos atvaizdavimas simbolizuoja Elidinis‘ą. Jos spalvos, kaip matoma ant statulėlės ir taip pat rūbų, yra geltona bei mėlyna.

Elidinis legendaRedaguoti

Vieną karštą Third Age (Trečiojo amžiaus) dieną moteris, vardu Nardarine, pabėgo iš kautynių vietos tarp Saradomin ir Zamorak pajėgų ir nusprendė pasukti į atšiaurią dykumą, bet pritrūko atsargų. Nardarine šaukėsi Saradomin pagalbos, bet jis jos neišgirdo. Tačiau Elidinis atsiliepė į jos maldas, davė jai maisto bei vandens. Atsidėkodama už jos dosnumą, Nardarine toje vietoje įkūrė miestą, o Elidinis davė jai savo statulėlę garbinimui. Taigi visi, kurie atvykdavo gyventi į Nardah, priimdavo ištikimybės priesaiką Elidinis‘ai.

PasekėjaiRedaguoti

Susiję daiktaiRedaguoti

KitaRedaguoti

  • Elidinis primena senovės egiptiečių mitologijos deivę Izidę.
  • Lotyniškai ‚Elido‘ reiškia ‚sudaužyti į gabalus‘, tačiau dievybė iš tiesų ne naikina, o elgiasi gana priešingai.
Vandenis.png
  • Elidinis ženklas yra labai panašus į Vandenio zodiako simbolį (dešinėje).
  • Skirtingai nuo tikrosios mitologijos, Elidinis (Izidė) ir Tumeken (Ra) yra susituokę.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki