FANDOM

180px-Farminghighdetail.png

Ūkininkavimas leidžia žaidėjui auginti daržoves, gėles, žoleles (herbs).

Farming detail1.png

Ūkininkavimas (Farming) yra tik narių įgūdis, kuriuo naudojantis žaidėjai gali auginti įvairius augalus, kad juos parduotų arba panaudotų kitiems įgūdžiams. Augalai gali augti lėtai arba labai greitai ir gali būti renkami naudojimui. Ūkininkavimas prasideda su bulvėmis, o vėliau gali būti auginamas dvasių medis (Spirit Tree).

Žaidėjas pradeda gaudamas sėklas (seeds), kurios yra auginamos vienoje iš kelių ūkininkavimo vietų. Po augimo, trunkančio kažkiek laiko, jeigu augalas nemirė, išauginti augalai gali būti surenkami. Augalai auga net tada kai žaidėjai nėra prisijungę, tai reiškia, kad žaidėjas gali pasodinti augalą ir grįžti bet kada. Kai augalai yra pilnai suaugę, jie ten liks kol nebus surinkti. Tai reiškia, kad ūkininkavimas yra įgūdis, kuriam nereikia daug dėmesio, todėl kad žaidėjas gali pasodinti augalą, nueiti, ir tada surinkti savo augalą po kažkiek laiko. Dabartinis minimalus reikalavimas būti reitinguotam (esant rango 611,554) ūkininkavimo įgūdyje yra lygis 30.

Įrankiai Redaguoti

Grėblys (Rake) - įrankis, skirtas piktžolių nugrėbimui.

Irankiai.png

Įrankių nykštuko saugomi įrankiai

Sodintuvas (Seed dibber) - įrankis sėklų sėjimui.

Laistytuvas (Watering can) - įrankis augalų ir sodinukų laistymui.

Kastuvas (Spade) - skirtas derliaus nuėmimui, nuvytusių augalų bei kelmų pašalinimui.

Sodininko kastuvėlis (Gardening trowel) - reikalingas norint pasodinti medžio sėklą vazone ar pripildyti vazoną žemėmis.

Sodo žirklės (Secateurs) - skirtos ligotų šakelių nugenėjimui nuo medžių ir krūmų. Taip pat jomis galima nusikirpti gluosnio šakelių (bet tik nuo paties žaidėjo pasodinto gluosnio).

Žaidėjai atlikę misiją Fairytale I - Growing Pains, gauna užburtas žirkles (Magic secateurs), kurios padidina derlių 10%, bet tik tada, kai yra rankose.

Kibirai (Buckets) - jais galima semti ir juose laikyti kompostą.

Kompostas (Compost) - pagerina derlių bei sumažina tikimybę, kad augalas taps ligotas.

Super kompostas (Supercompost) - daug efektyvesnė komposto versija.

Kaliausė (Scarecrows) - saugo šalia augančius kukurūzus nuo ligų ir kitokio briedo.

Visus šiuos įrankius galima ir rekomenduojama laikyti pas įrankių nykštuką (Tool leprechaun), kurį galima rasti prie kiekvieno ūkininkavimui skirto sklypelio. Jei palikote savo įrankius pas vieną įrankių nykštuką, tai juos galėsite atsiimti pas bet kurį kitą nykštuką visoje Runescape.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki