FANDOM

Fishing with Net.gif

Žaidėjas žvejoja naudodamasis Žvejybos įgūdžiu.

Fishing logo detail.png

Žvejyba (Fishing) yra antras pagal senumą įgūdis RuneScape, kuris buvo išleistas 2001 m. birželio 11 d. Tai yra vienas iš labiausiai paplitusių užsiėmimų. Žvejyba leidžia žaidėjams gaudyti žuvis žvejybos vietose. Pagautos žuvys gali būti iškeptos naudojantis Kulinarijos (Cooking) įgūdžiu ir yra dažnai parduodamos kitiems žaidėjams. Dabartinis minimalus reikalavimas būti reitinguotam (esant rango 2,000,000) Žvejybos įgūdyje yra lygis 52. Jei žaidėjas pasiekia 99 Žvejybos lygį, jis gali nusipirkti Žvejybos Mantiją už 99,000 monetų iš Žvejybos Meistro, kuris yra Žvejybos Gildijos išorėje.

Verslas Redaguoti

Geras verslas su šiuo įgudžiu yra tada, kada pasieki 50 lygį. Tada tau leidžama žvejoti Swordfish (Kardžuves). Už vieną kardžuvę gali gauti ~500gp (Pardavęs G.E. (Grand Exchange) ). Už vieną pilną krepšį gali gauti 14k gp. Taigi tai panašus verslas kaip ir su Medkirtystės 60 lygiu kertant medžius.

Tikrieji nariai nuo 76 (nors patariama bent nuo 85, nes tik tuomet įmanoma gaudyti greičiau) zvejybos lygio gali gaudyti ryklius, kurie verti apie 1000 coins, taigi sis verslas tampa dar pelningesniu.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki