FANDOM

Grand Exchange "(GE) yra prekybos sistemą, kad kiekvienas galėtų pirkti ir parduoti vienas nuo kito beveik kiekvieną prekiaujamasis punktą (šiuo metu 6032 pozicijos). Prekybininkai nereikia reklamuoti, susiduria vienas su kitu, ar net palaukti GE savo sandoriams iki pabaigos. Visos monetos ir daiktai iš visiškai ir iš dalies gatavo prekiauja kolekcionuojamus bet kuriame banke (bet ne banko skrynios arba seifai). Ši prekybos sistema panaši į realiame gyvenime kompiuterizuota prekių rinkoje, kurioje visos pervedimai atliekami kompiuteriu. Labai efektyvus.

GE taip pat nurodo šio prekybos sistemą, kuri yra oficialus rinkoje šiaurės vakarus nuo Varrock miesto vietoje. Ji buvo išleista 2007 m. lapkričio 26 d. ir nuo to laiko pakeitė senesnius prekyvietėse Varrock ir Falador miesto. Taip pat populiarus safespot apie PvP pasaulių

Ieškoti Grand Exchange Vienas iš elementų, į Didžiosios birža įėjimas. Grand Exchange įtemptos dienos. GE yra į šiaurės vakarus nuo Varrock.The GE yra į šiaurės vakarus nuo Varrock. Jis turi šešis skirtingus įėjimus:

== Kur ta G.E? ==

Pėsčiomis nuo Varrocko mieste. Naudojant Kanojų sistemos Barbarian Village / Varrock sustoja. (Reikalingas narystės ir ne mažiau kaip 12 medžio.) Naudojant tunelį į šiaurės vakarus nuo GE. (Reikalingas narystės ir lygis 21 agility.) Naudojant Mano krepšelis šiaurės vakarus nuo GE. (Reikalingas narystės ir pradėjus quest Giant Dwarf). Naudojant Dvasia medį į šiaurės rytus nuo GE. (Reikalingas narystės ir baigęs Quest Tree Gnome Village.) Naudojant Fairy žiedas su kodu "DKR. (Reikalingas narystės ir patekti į Pasakų žiedų iš Quest pasakos II dalis.) Naudojant rašybos Varrock Teleport, ar Varrock Teleport tablet pakeitus jo paskirtį į pietus nuo GE. (Reikalingas narystės ir turintys vieną Varrock Achievement Diary.) [Taisyti] NPC informatorių NPC informatoriaus rodyti tam tikrų ginklų ir Šarvai kainomis. Kubeliai yra punktas sets.Around GE yra penkių ženklų, kurie rodo, dabartinėmis kainomis įvairių daiktų.

Farid Morrisane rodo rūdos kainos. Relobo Blinyo rodo kainų rąstų. Bob Mainų rodo žolių kainomis. Jis taip pat decants potions į pilno ir tuščio buteliukų. Tamsus Matt rodo runos kainomis. Jis taip pat "decants" kaltinamas elementus į pilno ir tuščio mokesčius. Hofuthand rodo tam tikrų ginklų ir Šarvai kainomis. (Žr. nuotrauką for details.) [Taisyti] punktas setsMain straipsnis: punktas nustato Dauguma šarvai ir nykštukai multicannon gali būti sujungtos į grupes, siekiant sutaupyti vietos. Jos elgiasi kaip paprastas daiktų, išskyrus jos nenaudojamos tol, kol yra išardyta. Tik GE sekretoriai gali surinkti ir ardyti rinkiniai, ir jie padarys tai nemokamai. Paspaudus dešiniu pelės mygtuku ir pasirinkus nustatyti sunaikinti ne ardyti ji.

[Taisyti] PricingPrices, iš dalies reglamentuojamos pasiūlos ir paklausos teisės aktus: Kaina Gnome skara per 30 dienų period.If Prekė didelę paklausą su nedidele pasiūla, tada jos kaina padidėja. Jei elementas yra maža paklausa didelės pasiūlos, tada jo kaina sumažės. Jei elemento paklausa atitinka jo tiekimui, tada jo kaina nesikeis. Jagex nėra paskelbusi GE tiksli kainų algoritmai, nors mes turime tam tikrą pagrįstą spėlionės. Naudodamiesi pasiūlos ir paklausos derinimas, prekių kainos yra atnaujinami atsižvelgiant į neseniai prekiaujama kainų ir apimties. Dėl prekių su nedideliu tokių kaip šalis skrybėlę, jų kainų atnaujinti kas keletą dienų ar net kartą per savaitę. Jagex taip pat gali įsikišti ir nustatyti kainas patys, ir jie pasilieka teisę įsikišti, kai, jų nuomone, kainų manipuliavimo vyksta.

Kainos taip pat iš dalies reglamentuoja prekybos apribojimai (žr. prekybos apribojimai toliau).

Žemėlapis privatūs prekybos skyriai pasaulyje 2. [Taisyti] Prekyba TipsFor RuneScape Wiki kaina vadovas, žr GE Kaina vadovas. Pasaulis 1 ir 2 yra populiarus pasaulyje prekybos objektų nenaudojant GE, ypač tokius daiktus, kaip šalis skrybėlę. Visi už ± 5% kainos intervalas pasiūlymai neaktyvi, todėl patikrinkite, ar Jūsų pasiūlymai retkarčiais. Konkurencinių pasiūlymų, pirmenybė chronologine tvarka, kad apsvarstytų galimybę savo pasiūlymus anksčiau. Visi pasiūlymai yra užpildyti naudojant anksčiau pasiūlymo kainą. Kitaip tariant, kai pirkėjo kaina yra didesnė už pardavėjo kaina, prekybos būtų užpildytas ankstesnio pasiūlymo kainą, todėl taip pat apsvarstyti galimybę savo pasiūlymus vėliau. Derėtis galima laukti, kad pamatytumėte, ar jūsų pasiūlymas priimamas, tada pakeisti savo kainą pakeisti. Norėdami palaukti efektyviai, galite padaryti gaisrų, ruošti maistą, alchemise, perkaitinti, kalbėtis su draugais ar naršyti forumuose, kol. Kai naują paskyrą parduoda savo pirmuoju punktu GE, elementas greitai konvertuoti į monetas. Kainų manipuliavimo galima net su GE, todėl būkite atsargūs

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki