FANDOM

Runescape spells highalchemy.gif

Žaidėjas naudoja aukšto lygio alchemijos (High Level Alchemy) burtą.

Magic Detail.png

Magija (Magic) yra universalus įgūdis, kuris naudoja elementinę energiją išleistą iš runų įvairiems dalykams, kaip kovai (combat), užkerėti kai kuriuos daiktus, teleportuotis, ir, darant alchemijos burtus, kad daiktus paversti į pinigus. Tai turbūt pats didžiausias pinigų šaltinis žaidime, naudojantis aukšto lygio alchemijos (High Level Alchemy) burtu. Nors ir įmanoma žaisti RuneScape nepakraunant Magijos lygio, bet žaidėjas turi labai didelį pranašumą jei gali naudotis daugeliu burtų, kaip alchemija ir teleportacija. Magiją taip pat naudoja daug monstrų, kaip atakos stilių.

Dabartinis minimalus reikalavimas būti reitinguotam (esant rango 2,000,000) Magijos įgūdyje yra lygis 47.

Pagal RuneScape kovos trikampį, Magija yra efektyvi prieš Artimą kovos stilių (Melee), bet silpna prieš Šaudymą (Ranged). Magijos šarvai geriau apgina nuo Artimos kovos, bet silpniau apgina nuo Šaudymo.

Ice barrage.gif

Žaidėjas kaunasi su kitais žaidejais naudodamas Ice Barrage (ledo užtvaros) burtu iš Ancient Spellbook (Senovinės burtų knygos).

Verslas Redaguoti

Su šiuo įgudžiu neina labai daug užsidirbti, bet gan geras verslas yra kai pasieki 55 magijos lygį. Tada tau leidžiama naudoti High Level Alchemy (didelio lygio alchemijos) burtą. Su juo gali vertinėti daiktus pinigais ir kartais gauti daugiau, negu parduotum Grand Exchange.

Geriausi šarvai Redaguoti

Geriausi šarvai yra Virtus rinkinys, meistro lazdelė (master wand), pilkapių pirštinės (barrows gloves),trečiojo amžiaus amuletas (third age amulet) ,paslatingas dvasios skydas (arcane spirit shield), daugaspalviai batai (infinyti boots) ir aiškeriagių žiedas(seer's ring). Jiems visiems devėti reikia 78 magijos ir gynybos lygio, 70 maldingumo lygio, Recipe for disater, summer's end, mage arena pabaigimo ir 300 ranko Mobilising Armies veikloje.

Pav. Pavadinimas Reikalavimai Pastabos
Virtusmask.png
Virtus mask Reikalingas 80 magijos, 80 constitution ir 80 gynybos lygis. Po 10.val kovos visiškai degraduoja (nuo to bonuses nesikeičia).
Virtustop.png
Virtus robe top Reikalingas 80 magijos, 80 constitution ir 80 gynybos lygis. Po 10.val kovos visiškai degraduoja (nuo to bonuses nesikeičia).
Virtuslegs.png
Virtus robe bottom Reikalingas 80 magijos, 80 constitution ir 80 gynybos lygis. Po 10.val kovos visiškai degraduoja (nuo to bonuses nesikeičia).
Master wand.png
Master wand Reikalingas 60 magijos lygis.
Arcane spirit shield.png
Arcane spirit shield Reikia įvykdyti misiją "summer's end", taip pat 65 magijos, 70 pamaldumo ir 75 gynybos lygio. Kainuoja apie 60M.
Barrows gloves.png
Barrows gloves Reikia įvykdyti misiją "recipe for diseaster".
Infinity boots.png
Infinity boots Reikia 50 magijos ir 25 gynybos lygio.
God capes.gif
God cape Reikia pereiti "mage arena".
Third age mage amulet.png
Third age mage amulet Reikia 30 gynybos ir 65 magijos lygio. Kaina - apie 20M.
Seers.png
Seers' ring (i) Reikia 300 Mobilising armies ranko.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki