FANDOM

Melee the basics.png
Punch.gif

Žaidėjas naudoja artimą kovos stilių, kad trenktų.

Kick.gif

Žaidėjas naudoja artimą kovos stilių, kad spirtų.

Vienas iš kovos būdų yra "ranka į ranką" (hand-to-hand), t.y. kova iš arti (Melee). Šis kovos įgūdis dažniausiai naudojamas su ginklu, bet jei žaidėjas nori, gali spirti arba trenkti priešui be ginklo. Šis įgūdis neįtraukia kovojimo iš atstumo, taip kaip Šaudymas (Ranged) ir Magija (Magic). Žaidėjo sugebėjimai kovoti iš arti yra nulemiami trijų kovos įgūdžių t.y. Ataka (Attack), Jėga (Strength) ir Gynyba (Defence). Ataka padidina žaidėjo tikimybę pataikyti priešininkui, jėga padidina žalą, padaromą prišininkui, o ginyba mažina priešininko smūgio pataikymo tikimybę. Taip pat šie įgūdžiai leidžia naudoti geresnius ginklus ir šarvus, kurie duoda papildomus puolimo, jėgos ir ginybos taškus.

Žaidėjas padaro žalos priešams arba jiems trenkdamas su buku ginklu (kaip karo plauktukas (warhammer), arba kapojant ir duriant juos su aštriu ginklu (kaip kardas). Kiti artimos kovos ginklai yra durklai (daggers), ietys (spears), letenos (claws), kovos kirviai (battleaxes), ilgi kardai (longsword), lenkti kardai (scimitars) ir kuokos (maces). Žaidėjai taip pat gali apsiginkluoti kai kuriais įrankiais, kaip kirstuvai ir kirviai. Taip pat yra keisti daiktai su kuriais galima atakuoti, kaip gėlės (Flowers).

Pagal RuneScape kovos trikampį, Artimas kovos stilius yra efektyvus prieš Šaudymą, bet silpnas prieš Magiją. Artimos kovos šarvai geriau apgina nuo Šaudymo, bet silpniau apgina nuo Magijos.

Ginklų tipaiRedaguoti

Pav. Ginklas Greitis Kovos stilius Naudojimo dažnumas Pastabos
Durklas.JPG Durklas (dagger) Greitas Duriama(stab) Gana retas tarp žaidžiančių nemokamai, dažnesnis tarp narių Nariai gali šį ginklą užnuodyti, toldėl jis būna dar pavojingesnis.
Kardas.JPG Kardas (sword) Greitas Kertama (slash) ir duriama (stab) Naudojamas labai retai
Ilgas kardas.JPG Ilgas kardas (longsword) Vidutinio greičio Kertama (slash) ir kovojama (controlled) Naudojamas retai Panašus į kardą, bet padaro daugiau žalos.
Arabiskas kardas.JPG Arabiškas kardas (scimitar) Greitas Kapojama (slash) Vienas dažniausių ginklų tarp žaidžiančių nemokamai, šiek tiek retesnis tarp narių
Kuoka.JPG Kuoka (mace) Vidutinio greičio Trenkiama (crush), duriama (stab) Nedažnas Kuokos duoda nedidelį pamaldumo bonusą (lėčiau naudojasi pamaldumo taškai). Turi "controlled" puolimo būdą.
Kirvis.JPG Kirvis (hatchet) Vidutinio greičio Kapojama (slash) Labai retas Paprastai nenaudojamas kovai, skirtas Medkirtystei (woodcutting).
Kovos kirvis.JPG Kovos kirvis (battleaxe) Lėtas Trenkiama (crush), kapojama (slash) Gana retas Naudojamas kaip pakaitalas kalvijui.
Kovos plaktukas.JPG Kovos plaktukas (warhammer) Lėtas Trenkiama (crush) Gana populiarus Panašios galios kaip ir kalavijas. Be to, žmogus gali nešioti ir skydą.
Kirtiklis.JPG Kirtiklis (pickaxe) Vidutinio greičio Duriama (stab), trenkiama (crush) Labai retas Paprastai nenaudojamas kovai, skirtas Kalnakasybai (mining).
Kalavijas.JPG Kalavijas (2H sword) Labai lėtas Kapojama (slash) Labai populiarus Kalavijai yra daugiausiai žalos padarantys ginklai.
Ietis.JPG Ietis* (spear) Vidutinio greičio Trenkiama (crush), duriama (stab), kapojama (slash), kovojama (controlled) Nedažnas Universalus ginklas. Gali būti užnuodytas (poison). Naudojamas nedažnai, nes nei vienoje srityje nėra ypač geras.
Letenos.JPG Letenos* (claws) Greitas Kapojama (slash), duriama (stab) Nelabai populiarus (išskyrus drakono letenas) Viskuo gana panašus į durklą, bet jos negali būti užnuodytos. Drakono letenos (dragon claws) turi labai galingą ypatingą ataką, todėl yra ypač mėgstamos.
Alebarda2.JPG Alebarda* (halberd) Labai lėta Kapojama (slash) Populiari Ypatinga tuo, kad kapoja per 1 langelį. Taigi galima kapoti pvz.: per tvorą. Taip galmia sutaupyti maisto ir pinigų.
Dievu kardas.JPG Dieviškasis kardas* (godsword) Lėtas Kapojama (slash) Vidutinis Pats galingiausias ginklas visame RuneScape pasaulyje. Galingesnė kalavijo versija. Naudojamas gana retai, nes šie ginklai yra labai brangūs ir jiems reikia 75 atakos lygio.

Žvaigždute (*) pažymėti ginklų tipai yra prieinami tik nariams (members).

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki