FANDOM

Dwarf cannon.gif

Dwarf Cannon (Nykštukų patranka).

Ranged icon.png

Šaudymas (Ranged) yra kovos stilius, kuris leidžia žaidėjams pulti priešus iš atstumo. Žaidėjai, kurie krauna Šaudymą, yra vadinami "archeriai" arba "reindžeriai". Ranged (šaudymas) yra nemokamų žaidėjų kovos (combat) įgudis. Su juo galima pulti iš tolo naudojantis ilguoju lanku (longbow) su paprastomis strelėmis (arrows), trumpumuoju lanku (shortbow), bei arbaletu (crossbow)su bolts. Dabar yra 70,208 žaidėjų su 99 lygiu. Rankas šiame įgūdyje yra 2,000,000.

Pagal RuneScape kovos trikampį, Šaudymas yra efektyvus prieš Magiją (Magic), bet silpnas prieš artimą kovos stilių (Melee). Šaudymo šarvai geriau apgina nuo Magijos, bet silpniau apgina nuo artimos kovos.
Thrown-weapons.gif

Žaidėjas meta Adamant knife (kietmetalio peilį)

Šaudymas, kaip ir Magija leidžia žaidėjui pulti priešus iš toli. Todėl yra įmanoma negauti žalos, pasislėpus už daikto, kurio priešas negali apeiti.

Šarvai su geriausiais Ranged taiklumo bonusais Redaguoti

Pav. Pavadinimas Reikalavimai Pastabos
Pernix cowl.png
Pernix cowl Reikalingas 80 šaudymo,80 gynybos lygis ir 80 Sveikatos lygis. Po 10.val kovos visiškai degraduoja (nuo to bonuses nesikeičia).
Pernix body.png
Pernix_body Reikalingas 80 šaudymo,80 gynybos lygis ir 80 Sveikatos lygis. Po 10.val kovos visiškai degraduoja (nuo to bonuses nesikeičia).
Pernix chaps.png
Pernix chaps Reikalingas 80 šaudymo,80 gynybos lygis ir 80 Sveikatos lygis. Po 10.val kovos visiškai degraduoja (nuo to bonuses nesikeičia).
Magic longbow sighted.gif
Magic longbow (sighted) Reikalingas 55 šaudymo ir 45 dungeoneering lygis.
Mercenary's gloves.png
Mercenary's gloves Reikia 73 šaudymo ir 73 dungeoneering lygio.
Ranger boot.png
Ranger boots Reikia 40 Šaudymo lygio.
Ava's accumulator.png
Ava's accumulator 50 šaudymo lygio ir pabaiktos Animal Magnetism misijos.
Amulet of ranging.png
Amulet of ranging
Archerimbued.png
Archer's ring (i) Reikia 300 Mobilising armies ranko.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki