FANDOM

Rimingtonas (Rimmington) yra nedidelis miestelis pačiame pietvakariniame Asgarnijos (Asgarnia) karalystės kampe. Dėl savo atokios padėties ir miestelis yra retai lankomas žaidėjų.

Rimmingtonas.JPG

Rimmingtono miestelis

Lankytinos vietos Redaguoti

Rimmingtone yra trys parduotuvės: pagrindinė parduotuvė, amatininkų parduotuvė, bei lankininkams skirta parduotuvė.

Namų portalas - šiaurinėje miestelio dalyje esantis portalas yra vieta, pro kurią į savo namus patenka visi pradedantys konstrukcijos (Construction) įgūdį.

Rimingtono kasyklos - jose galima rasti geležies (iron), aukso (gold), vario (copper) ir alavo (tin) rūdos bei molio (clay).

Gluosniai (Willows) - į pietus nuo Rimingtono yra nedidelis gluosnių miškelis. Tai nebloga vieta treniruoti medkirtystės (Woodcutting) ir Ugnies gaminimo (Firemaking) įgūdžius.

Ūkininkavimo sklypelis - į vakarus nuo miestelio yra sklypelis skirtas krūmų auginimui.

Čia yra burtininkė Hetty, pas kurią gali atlikti mini-misiją "Raganos viralas" (Witch's potion). Atlygis už šią mini-misiją - 325 magijos patirties taškų.

Rimimgtono muitinės biuras - žaidėjai atlikę Rocking out misiją, per jame esančia spintelę gali padėti turimus daiktus tiesiai į savo banką. Tokia galimybė daro Rimmingtoną viena patrauklesnių vietų kirsti kukmedžius (yew).

Kukmedžiai (yew) - į šiaurės vakarus nuo miestelio galima rasti 4 kukmedžius.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki