FANDOM

Crafting Runes.gif

Žaidėjas gamina runas Žemės aukure (Earth Altar)

Runecraft Detail.png

Runų gamyba (Runecrafting) yra nemokamų žaidėjų įgūdis, kuris leidžia žaidėjams gaminti runas, kurias galima naudoti Magijos (Magic) burtams. Kad pradėtų naudoti šį įgūdį, žaidėjai turi padaryti Rune Mysteries misiją. Runų gamybą yra gana sunku krauti, bet galima krovimą šiek tiek palengvinti naudojant teleportaciją. Runų gamyba yra vienintelis nemokamų žaidėjų įgūdis, kuriame nėra 2 milijonų reitinguotų žaidėjų. Runų gamyba taip pat yra (kaip ir Amatai (Crafting)) 1 iš 2 nemokamų žaidėjų įgūdžių, kurie yra nepaminėti Apmokymų Saloje (Tutorial Island). Dabartinis minimalus reikalavimas būti reitinguotam (esant rango ~1,416,015) Runų gamybos įgūdyje yra lygis 30.

Runos Redaguoti

Norint pasigaminti runų, reikia turėti runų esencijos. Runų esencija, tai "tušti" runų akmenukai. Jie būna dviejų rūšių: runų esencija (Rune essence) ir grynoji runų esencija (Pure essence). Runų esencija reikia nusinešti į norimo tipo runos altorių, tuomet tereikia paspausti ant altoriaus ir visos inventoriuje esančios esencijos pavirs į tos rūšies runą. ZMI altoriuje esencija pavirsta į atsitiktines runas, bet už jas gaunama dvigubai daugiau patirties. Taip pat ten įmanoma gauti runų, kurioms dar neturi reikiamo runų gamybos lygio. Turint didelį runų gamybos lygį tik mažėja tikimybė gauti prastas runas ir didėja tikimybė gauti geras runas.

Runa Esencijos tipas Lygis Patirties Tšk ZMI Tšk
Oro Runa.png
Oro (Air) Rune arba Pure 1 5 10
Proto Runa.png Proto (Mind) Rune arba Pure 2 5.5 11
Vandens Rune.png Vandens (Water) Rune arba Pure 5 6 12
Zemes Runa.png Žemės (Earth) Rune arba Pure 9 6.5 13
Ugnies Runa.png Ugnies (Fire) Rune arba Pure 14 7 14
Kuno runa.png Kūno (Body) Rune arba Pure 20 7.5 15
Kosmine runa.png Kosminė (Cosmic) Pure 27 8 16
Chaoso Runa.png Chaoso (Chaos) Pure 35 8.5 17
Astraline Runa.png Astralinė (Astral) Pure 40 8.75 17.5
Gamtos runa.png Gamtos (Nature) Pure 44 9 18
Desniu runa.png Dėsnių (Law) Pure 54 9.5 19
Mirties runa.png Mirties (Death) Pure 65 10 20
Armadyl Runa.png
Armadyl'o (Armadyl)   Pure 72 10 -
Kraujo runa.png Kraujo (Blood) Pure 77 10.5 21
Sielos runa.png Sielos (Soul)   Pure 90 N/A 22

Sielos runos dar neturi savo altoriaus, bet tikėtina, kad ateityje turės. Dabar sielos runas įmanoma pasigaminti tik ant ZMI altoriaus.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki