FANDOM

Saradomin
Saradomin
Lytis Vyras
Sritis Tvarka
Simbolis
Saradomin simbolis
Spalvos Balta, mėlyna, geltona, žalsvai mėlyna

Saradomin - tvarkos, išminties ir malonės dievas, vienas iš trijų pagrindinių RuneScape dievų. Nedaug žinoma apie jo praeitį, bet jis turi daug pasekėjų ir yra kur kas daugiau bažnyčių pastatyta Saradomin‘ui, nei Zamorak. Dauguma jo pasekėjų gyvena Misthalin, Asgarnia, Kandarin karalystėse ir Entrana saloje, tačiau egzistuoja kelios grupės už šių teritorijų ribų. Skirtingai nuo Zamorak ar Guthix, Saradomin pasekėjai esą beveik vien tik žmonės. Saradomin simbolis yra keturžvaigždė (paprastai auksinės arba sidabrinės spalvos). Pilną Saradomin šarvuotę sudaro Saradomin platelegs/Saradomin plateskirt, Saradomin platebody, Saradomin full helm ir Saradomin kiteshield.

FunOrb žaidime „Arcanists“ Saradomin statulos gali būti aptinkamos Sky Castle etape.

60px-Saradomin symbol gold svg

Saradomin simbolis

Saradomin istorija Redaguoti

„Blogis privalo būti sunaikintas visose formose, o ne lepinamas ir leidžiamas plisti. Mano vietoje, Guthix būtų leidęs blogio išperoms Zamorakians laisvai viešpatauti maniškėse žemėse, skleisti prievartą kol galiausiai, kaip vėžys, jie įsiskverbtų taip giliai, jog prireikus juos pašalinti, tektų sunaikinti visą pasaulį. Aš niekada neleisiu tokioms bjaurybėms reikštis šiose žemėse, nes tiesiog negaliu pakęsti matydamas blogį gyvuojant. Tik per apsivalymą galime nušluoti visą blogį nuo žemės paviršiaus ir gyventi utopijoje, kurią garantuoja mano tvarka. Tačiau kvailas Guthix vis nepastebi, jog sekant mano keliu yra vienintelis teisingas būdas link pasaulio suklestėjimo!“ — Saradomin.

Saradomin

Saradomin, pasirodantis The Ritual of the Mahjarrat (Mahjarrat Ritualo) quest‘e

Saradomin chathead
Palyginus su kitais pagrindiniais dievais, nėra daug žinoma apie Saradomin praeitį. Žinoma tik tiek, jog jo pirmas žingsnis žengtas Entrana saloje. Štai kodėl visi Saradomin pasekėjai laiko šią salą švenčiausia vieta visame Gielinor. Jis greičiausiai atvyko kartu su kitais dievais, tokiais kaip Armadyl ar Zaros, Second Age (Antrąjame amžiuje) - netrukus po to, kai Guthix ‚nuėjo miegoti‘ suformavęs pasaulį.

Vos tik atvykę į Gielinor, dievai ėmė užkariauti žemes. Didžiausia Saradomin‘o žinoma gyvenvietė tuo metu buvo Hallowvale. Hallowvale buvo galingas miestas, apgyvendintas Icyenes ir žmonėmis, bei valdomas Queen Efaritay (Karalienės Efaritay) ir King Ascertes (Karaliaus Ascertes). Hallowvale egzistuoja dar ir šiandien, pavadinimu Meiyerditch. Entrana liko Saradomin‘o kontrolėje visą Antrąjį amžių, o Dragontooth saloje pastatė tvirtovę. Jis, galbūt, taip pat užkariavo dabartinės Asgarnia žemes. Antrąjame amžiuje Saradomin sudarė stiprią sąjungą su Armadyl - ar ši draugystė prasidėjo prieš, ar po atvykimo į Gielinor, vis dar nežinoma. Dėl šiuo metu nežinomų priežasčių, jis palaikė blogus santykius su Zaros, kuris valdė galingiausią imperiją per visą Antrąjį amžių.

Saradomin ir Zilyana

Saradomin gelbsti Commander Zilyana

Besibaigiant Antrąjam amžiui, Zaros pasekėjas, Mahjarrat generolas Zamorak ėmė regzti planus, siekdamas nuversti nuo sosto savo šeimininką. Daugelis Mahjarrat suvienijo savo jėgas su juo, o Saradomin išsiuntė šnipus į Zamorak bazę, jog stebėtų jo veiksmus. Kai Staff of Armadyl (Armadyl Lazda) - labai galingas artefaktas, priklausantis Armadyl, pateko pas Saradomin‘o pasekėją, vardu Valdez, šis norėjo perduoti artefaktą Saradomin‘ui. Bet, klostantis eilei nelaimingų ir nenumatytų įvykių, kuriuose Saradomin pasekėjai suvaidino nemažą vaidmenį, Lazda atsidūrė Zamorak rankose. Su lazdos galia, Zamorak metė iššūkį Zaros‘ui. Kova baigėsi Zaros ištrėmimu. Zamorak, sugėręs didžiąją dalį Zaros jėgų, taip pat buvo ištremtas Saradomin‘o bei kitų dievų, tačiau vėliau jis grįžo kaip dievas. Iškart nuo to laiko, kada Zaros tapo ištremtu, Saradomin padarė viską, kas įmanoma, norint nuslėpti bet kokią informaciją apie Zaros, daugiausiai siekiant užkirsti kelią šiam įgyti daugiau pasekėjų ir jų pagalba sugrįžti. Po Zaros ištrėmimo, daugelis jo pasekėjų susidėjo su Zamorak, o likusios Zarosians gyvenvietės greitai buvo sunaikintos daugiausiai Saradomin ir Zamorak pastangomis. Tačiau, po imperijos sunaikinimo, Zamorak sukilo prieš kitus dievus. Taip prasidėjo liūdnai pagarsėję God Wars (Dievų Karai).

Senntisten liko vienintele Zarosian gyvenviete, tuo metu išgyvenusia daug Saradomin ir Zamorak puolimų.

Saradomin naudoja SOJ

Saradomin naudojasi Stone of Jas (Jas Akmeniu), arba, kaip pats jį vadina, Eye of Saradomin (Saradomin‘o Akimi)

Kiti dievai, įskaitant Saradomin, netrukus norėjo užkariauti Zaros kartą valdytas žemes. Daugelis mūšių vyko pagrinde Forinthry; dėl gausybės gamtinių išteklių daug dievų norėjo ją valdyti. Karas prasitęsė ir apėmė visą Gielinor.

Saradomin tapo vienu iš aktyviausių dievų Dievų Karuose, kovodamas prieš Zamorak‘o armijas, kuris virto jo blogiausiu priešu. Daug Icyenes paliko Hallowvale miestą, kad kovotų už savo dievą. Per karus Entrana liko Saradomin rankose. Saradomin pelnė daugiausia pergalių šiuolaikinių Asgarnia ir Misthalin karalysčių teritorijose.

Tačiau, kad ir kaip Saradomin kovėsi prieš Zamorak, jis negalėjo jam užkirsti kelio užkariaujant Hallowvale, kuris greitai nusileido vampyrų lordui Drakan, remiamam Zamorak armijos mainais už tai, jog šis padėjo Zamorak‘ui nugalėti Zaros. Dauguma Icyenes, kurie buvo stipriausi Saradomin karo įrankiai, žuvo kovose.

Iki paskutinio kraujo lašo siekdamas sunaikinti Zamorak‘ą, Saradomin pasikvietė Armadyl ir Bandos kartu sukurti godsword (dievo kardą) - tokį galingą artefaktą, galintį nužudyti dievą. Saradomin surinko paskutinį batalioną ir pasiuntė kovoti prieš nesustabdomas Zamorak pajėgas, kai tuo tarpu Armadyl pavedė užduotį aviantese atgabenti godsword savo armijai. Bet Zamorak pajėgos jiems surengė pasalą, o Saradomin kariuomenė buvo užpulta. Aviantese atsitraukė į požemį, dabar vadinamą God Wars Dungeon (Dievų Karų Požemiu), o Saradomin ir Bandos nusiuntė savo pajėgas į požemį padėti aviantese. Būtent tuo metu Zaros čempionė Nex pabudo iš užburto miego. ‚Dėdama į pavėsį‘ daug karių iš visų kovojančiųjų pusių, Nex, nors ir susilpnėjusi po miego, buvo beveik nesustabdoma. 4 dievai trumpam susivienijo ir įviliojo Nex už Frozen Door (Užšąlusių Durų).

Tačiau, prieš bet kokiam dievui iškovojant teisę į godsword, Guthix pabudo iš savo miego ir nedelsiant nutraukė Dievų Karus; požemio kovotojai buvo įšaldyti lede. Tada Guthix priėmė Edicts of Guthix (Guthix Įsakymus), ištremiančius visus dievus iš Gielinor ir draudžiančius jiems sugrįžti. Tačiau jie vis dar gali užmegzti ryšį su pasauliu per savo pasekėjus.

Saradomin pasakoja apie SOJ

„Zilyana, štai Saradomin‘o Akis - artefaktas, be galo papildęs mano jėgas.“

Ketvirtąjame amžiuje Saradomin pasekėjų skaičius gerokai išaugo. Šiuo metu jis yra labiausiai tarp NPCs garbinamas dievas pasaulyje. Buvo įkurta Saradomin Bažnyčia, padėjusi dar labiau sustiprinti religiją. Daugelyje žmonių karalysčių Zamorak garbinimas tapo neteisėtas.

Šiuo metu Saradomin‘o pasekėjus sudaro beveik vien tik žmonių rasė.

Atsakymuose į laiškus, kuriuos gaudavo, Saradomin teigė, jog būtent jis sukūrė moralės jausmą ir taiką, kuri egzistuoja Gielinor‘e: „Ah... bet ar Tu klausinėjai Guthix‘o, kokius jis pats turi motyvus, kad taip siaubingai mane šmeiži? Nejaugi tu tiki, jog jam taip rūpi taika, kai didžiąją dalį viešpatavimo šiame pasaulyje praleidžia miegodamas? Aš laikau šį pasaulį mano kūriniu už vertybių sistemą; ir garbė, ir drąsa, ir malonė, ir išmintis yra savybės, kurias aš įnešiau į šią kadaise barbarišką šalį! Tiesa, aš fiziškai nesukūriau šio pasaulio žaliavos, bet aš sutvėriau ir sulipdžiau jį į šlovingą šalį - tokią, kokia ji yra šiandien!“ Taip pat Sir Amik Varze, nors ir paslaptingai atėjęs į Falador‘o valdžią per King Vallence (Karaliaus Vallence) pasišalinimą, teigia, jog ‚beginklio priešo‘ nužudymas, net ir tokio pavojingo žudiko, kaip Solus Dellagar, prieštarauja jo Riterių ir Saradomin požiūriui, kaip aprašyta Saradomin‘o Holy book (Šventosios knygos) mokymuose: „Rodyk meilę savo draugams ir gailestį savo priešams, ir žinok, kad Saradomin išmintis tave lydės.“

Ir dar, kaip ir citatoje aukščiau, pats Saradomin linkėjo tik susirgti tiems, kurie tarnauja Zamorak‘ui, teigdamas, kad pasauliui reikia apsivalyti nuo jų blogio.

Susiję daiktai Redaguoti

Healing Blade

Žaidėjas, laikantis Saradomin godsword (Dievo Saradomin kardą) bei naudojantis specialią ataką ‚Healing Blade‘ (Gydantys Ašmenys)

Saradomin šarvuotė

Saradomin ginklai

Saradomin lankininko šarvuotė

Vestments (Bažnytinė apranga)

Pasekėjai Redaguoti

Keletas Saradominist‘ų tiki, jog yra tik trys dievai bei neigia kitų dievų/pusdievių egzistavimą.

Grupės ir rasės

Žymūs asmenys

Gyvūnai

Kita Redaguoti

Jeigu Castle Wars (Pilies Karuose) įeisite į Saradomin portalą su užsidėtu Zamorak daiktu ant kūno, Jums atsiras pranešimas: „Tu dėvi kvailų blogio dievų simbolius? Galbūt šiek tiek laiko praleidęs kaip žemiausia forma tu išmoksi įvertinti dovanas, kurias aš dalinu savo pasekėjams.“ Jūs tada pavirsite zuikučiu iki žaidimo pradžios. Jeigu įeisite į Guthix portalą su tuo pačiu daiktu, pavirsite avimi iki žaidimo pradžios.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki