FANDOM

Seren
Seren.jpg
Lytis Moteris
Sritis Anima Mundi, galbūt Gamta
Simbolis
Seren simbolis.png
Spalvos Žalsvai mėlyna

Seren yra elves (elfų) deivė, bet The Path of Glouphrie (Glouphrie Kelyje) numanoma, jog ji gali būti dieviškas Anima Mundi aspektas, tad tuo pačiu galbūt ir gamtos deivė. Kadangi Seren laikoma Anima Mundi dieviškuoju aspektu ir jeigu dingtų, Spirit trees (Dvasių medžiai), gnomai bei daug gamtos ilgainiui išmirtų.

IstorijaRedaguoti

Seren žinoma kaip vienintelė dievybė, išskyrus Guthix, atvykusi į Gielinor First Age (Pirmąjame amžiuje). Quest‘e Meeting History (Susitinkant Istoriją) patvirtinama, kad Guthix pasisveikino su Seren ir elfais kai šie atvyko į Gielinor.

Seren, pro World Gate (Pasaulio Vartus) atvedusi elfus iš jos gimtosios karalystės į Gielinor‘o girią Isafdar, iš kristalo sukūrė legendinį Tower of Voices (Balsų Bokštą). Aplink Bokštą elfai pastatė Prifddinas - vieną iš pirmųjų Gielinor‘o miestų bei seniausią gyvenvietę, tebeegzistuojančią iki šiandienos. Jie garbino Seren‘ą tūkstantmečius bei tebegarbino net ir prasidėjus chaotiškiesiems God Wars (Dievų Karams). Elfai puolė slėptis į Tirannwn pačioje karo pradžioje. Seren santykinai mažai dalyvavo Dievų Karuose, nes dauguma elfų smerkė gamtos niokotojus ir chaosą. Guthix‘ui su Edicts of Guthix (Guthix Įsakymais) pareiškus, kad dievai turi palikti šį pasaulį, Seren su devyniais galingais antspaudais užrakino Prifddinas požeminį miestą, įskaitant ir Grand Library (Didingąją Biblioteką), ir tada išvyko su kitais dievais. Nors Seren fiziškai nebe Gielinor‘e, elfai vis dar gali bendrauti su ja naudodamiesi Balsų Bokštu.

Sakoma, kad ji įkvėpė elfus pastatyti Prifddinas taip, jog galėtų su ja kalbėtis, apsisaugoti bei klestėti. Ji taip pat yra pirmoji Crystal bows (Krištolinių lankų) bei Crystal shields (Krištolinių skydų) tiekėja ir, turintys jos galios, jie yra kur kas stipresni nei daugelio kitų rasių ginklai. Daugiau informacijos apie Seren ir Prifddinas istoriją galima pasiskaityti vienoje knygoje, randamoje Lletya lentynose.

Seren, matyt, paplatino tarp visų elfų krištolą. Yra vienas žinomas altorius Seren‘ai, randamas elfų Lletya gyvenvietėje, primenantis Saradomin altorių, bet pagamintas iš medienos ir neturi simbolio toje vietoje, kur paprastai jie būna.

Seren buvo atsakinga už Dire Wolfs (Šiurpiųjų vilkų) sukūrimą, tačiau šie gali būti randami Zamorakian Chaoso Tuneliuose. Per God Wars (Dievų Karus) gamtos sutvėrimai, tokie kaip grenwalls (ypač Dinsdale), taip pat kovojo jos pusėje.

Kai pagal RuneScape paremtas „Armies of Gielinor“ žaidimas 2009 m. sausio 16 d. buvo išleistas Jagex FunOrb svetainėje, titulinis puslapis turėjo sustatytas kolonas, vaizdavusias šešis dievus, kurių pasekėjus Jūs galite valdyti, bei jų simbolius. Iš jų tik Menaphites (Tumeken pasekėjai) ir Seren anksčiau buvo nežinomi.

Dungeoneering Seren altorius.png

Seren simbolis ant altoriaus Daemonheim‘e kartu su „S“ ir keliais atsitiktiniais užrašais

Kolonos, kurioje yra Seren‘os - baltaplaukės elfės figūra, viršutinėje bei apatinėje dalyse buvo išraižyti deimantiniai simboliai - kvadratas, pasuktas 45° kampu. Kadangi Saradomin‘o, Guthix‘o,Zamorak‘o ir Bandos‘o simboliai buvo tose pačiose jų statulų vietose, galima teigti, kad tai yra Seren‘os simbolis.

PasekėjaiRedaguoti

  • Elves (Elfai)
  • Dire Wolves (Šiurpieji vilkai)
  • Grenwalls
  • Black bears (Juodosios meškos)
  • Crystalline Shapeshifters (Krištoliniai Išvaizdkeičiai) (nepasirodantys RuneScape žaidime, bet pasirodantys „Armies of Gielinor“)
  • Falcons (Sakalai)

Susiję daiktaiRedaguoti

KitaRedaguoti

Seren.png

Seren simbolis bei išvaizda pagal FunOrb

  • Seren yra valų kalbos žodis, reiškiantis ‚žvaigždė‘. Tai yra priimtina reikšmė, kaip ir kiti elfų vardai, kadangi jie yra valų.
  • Seren statulėlė yra antras iš brangiausių Senovės artefaktų, kuriuos po mirties palieka revenants. Ji gali būti parduodama už 1 milijoną coins (pinigų).
  • Po While Guthix Sleeps (Kol Guthix Miega) quest‘o, jei žaidėjai gerai įsižiūri į šešių žuvusių karių, kurie kovojo prieš Lucien, statulų pagrindus, ant jo jie gali pamatyti kažką, kas labai primena Seren simbolį.
  • Caitlin's staff (Caitlin‘os lazda), rodos, turi Seren simbolį, bet pati Caitlin yra Zamorakian.
  • FunOrb‘e atskleista, jog Black bears (Juodosios meškos) yra Seren pasekėjos.
  • Vardas Seren panašus į anglišką žodį ‚serenity‘ (liet. ramybė). Tai gali apibūdinti elfų ramumą ir grakštumą.
Seren simbolis2.png

Seren simbolis FunOrb‘e

Seren.jpg

Seren - elfų deivė

Seren statulėlė.png

Seren statuette (statulėlė)

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki