FANDOM

Zamorak
Zamorak
Lytis Vyras
Sritis Chaosas
Simbolis
60px-Zamorak symbol red svg
Spalvos Raudona, juoda

Zamorak (šnekamojoje kalboje Zammy) yra chaoso dievas, vienas iš trijų ”pagrindinių dievų“. Jo simbolis, matomas dešinėje arba ant jo God armour (Dievo šarvuotės), panašus į raidę W, du ragus arba graikišką raidę omega. ”Full Zamorak“ sudarytas iš Zamorak platelegs/Zamorak plateskirt, Zamorak platebody, Zamorak full helm ir Zamorak kiteshield.

Jo pasekėjai buvo atsakingi už pirmojo Wizards' Tower (Burtininkų Bokšto) sudeginimą, sunaikindami bibliotekas, pilnas mokslinių tyrimų. Saradomin‘o wizards (burtininkai) tuomet prarado daug žinių apie magiją, ypač runų kūrimą. Zamorak buvo antras pagrindinis God Wars (Dievų Karų) dalyvis bei suniokojo didelę dalį tariamai tvarkingo pasaulio. Jis, pagal daugelio žmonių nuomonę, yra viso blogio, ypač žmogaus būde, šaltinis.

Nors ir Zamorak yra pagrindinis chaoso dievas, tai nebūtinai reiškia, kad jis blogas, nes šitaip paprastai teigia tik jo oponentai, tokie kaip Saradominists.

Mimo dievai

Saradomin, Guthix ir Zamorak - spėjamai esantys žiūrovais Mime random event (Atsitiktiniame Mimo įvykyje)

Zamorak‘o istorijaRedaguoti

Zamorak'o veidas

Zamorak, kaip matomas God Letters (Dievų Laiškuose)

Būdamas vienas iš Mahjarrat, jis atvyko į šį pasaulį kartu su kitais savo gentainiais. Kaip jis tapo dievu iš esmės plačiai atskleidžiama The Curse of Zaros (Zaros Prakeiksmo) ir kaikuriuose kituose quest‘uose, nors palyginus yra dar šiek tiek neaišku.

Mahjarrat atvyko iš Freneskae karalystės bei buvo vedami Icthlarin‘o į kovą prieš Zarosian užpuolikus. Tačiau, laikui bėgant, daugelis jų susidėjo su Zaros. Neaišku, ar Zamorak nuo pat pirmųjų dienų perėjo į Zaros pusę, kadangi Senliten nepažįsta Zamorak vardo.

Zamorak buvo didžiojo dievo Zaros armijos generolas iki tol, kol su artimais pasekėjais nenusprendė sukilti. Su Staff of Armadyl (Armadyl lazda), kurią gavo po keleto aplinkybių, išsamiau paminėtų The Curse of Zaros (Zaros Prakeiksmo) miniquest‘o metu, Zamorak ir jo pasekėjai užpuolė Zaros‘o pilį. Kol Zamorak‘o pasekėjai kovėsi su Zaros asmens sargybiniais, Zamorak galėjo susikauti su Zaros‘u ir įsmeigti Armadyl lazdą jam į nugarą. Bet tai tik įsiutino nemirtingąjį Zaros.

Zamorak'o statula 1

Zamorak‘o statula

Tačiau ypatingos sėkmės (arba plano) dėka, Zaros suklupo, persmeigdamas Armadyl lazda Zamorak‘ą kaip ir save. Per lazdą didelė dalis Zaros galių persidavė Zamorak‘ui. Zaros greitai išblėso iš Gielinor‘o į kitą dimensiją, tačiau prieš dingstant, jis sugebėjo prakeikti visus žmones, dalyvavusius sukilime, jog amžinai taptų nematomais vaiduokliais.

Kiti Gielinor‘o dievai buvo įsiutę ant Zamorak ir ištrėmė jį iš Gielinor už tai, ką padarė. Bet po kelerių metų triumfuodamas Zamorak sugrįžo kaip dievas (vis dar nežinoma, kaip tiksliai jis sugrįžo ir kaip gavo dievystę, nors Stone of Jas (Jas Akmuo) galėjo būti vienaip ar kitaip pasinaudotas) ir, patraukęs Zaros iš kelio, jis tikėjo, kad gali užkariauti Gielinor‘ą. Kiti dievai jam bei Zaros imperijos likučiams paskelbė karą ir taip prasidėjo God Wars (Dievų Karai).

Zamorak'o statula 2

Zamorak‘o statula, randama Asgarnia prie Chaos Temple (Chaoso šventyklos)

Įvykiai While Guthix Sleeps (Kol Guthix Miega) quest‘o metu, atrodo, duoda suprasti, kad Lazdos neužteko tapti dievu, tad Jas Akmuo atliko reikšmingą, bet dar nenustatytą vaidmenį. Lucien šiame quest‘e sako, kad Jas Akmuo galėjo suteikti jam pakankamai galios norint tapti dievu, bet reikia pažymėti, kad jis taip pat turėjo Armadyl lazdą bei buvo sugėręs Zaros‘o jėgas.

Juna apie Zamorak

„Jūs, aišku, žinote, jog Zamorak tiesiog yra dievas-apsišaukėlis. Mirtingąjam prisiimti tokią galią tikrai nėra gerai pusiausvyrai.“

Per Dievų Karus Zamorak‘o armija sunaikino daug miestų, tokių kaip Uzer ir Ullek. Jo armiją sudarė daugiausia vampyrai, Mahjarrat, humans (žmonės) ir, visų svarbiausia, jis pasisamdė būtybes iš kitų dimensijų karalysčių, tokias kaip demonai ir goraks. Manoma, kad kiti dievai nekentė Zamorak‘o net labiau, nei vieni kitų per Dievų Karus, kaip antai God Wars Dungeon (Dievų Karų Požemio) mūšyje Armadyl, Saradomin ir Bandos planavo susivienyti jėgas bei sutriuškinti jį, bet vietoj to atsisuko vienas prieš kitą.

Zamorak'o stiklainiai

Stiklainiai su Zamorak simboliu Port Khazard (Khazard‘o Uoste)

Zamorak parašas God Letters (Dievų Laiškuose): „Strength through Chaos.“ („Jėga dėka Chaoso.“)

PasekėjaiRedaguoti

Grupės ir rasės

Zamorakian vėliava

Žymūs asmenys

  • Lucien - kolega Mahjarrat, padėjęs Zamorak‘ui jo sukilime prieš Zaros. Buvo nužudytas Dragonkin‘ų po 18-tojo Ritualo už piktnaudžiavimą Stone of Jas (Jas Akmenio) galiomis.
  • Hazeel - kolega Mahjarrat, padėjęs Zamorak‘ui sukilime prieš Zaros. Jis gali būti prikeltas Hazeel Cult (Hazeel Kulto) quest‘e.
  • Enakhra - kolegė Mahjarrat, pastačiusi dykumoje šventyklą Zamorak‘ui. Ji matoma quest‘e Enakhra's Lament (Enakhra Verksmas). Ji prasiminė Zemouregal‘ui, kad jaučia stiprius jausmus Zamorak‘ui, kai šis pasakė, kad jie turi išsaugoti Mahjarrat rasę.
  • Zemouregal - kolega Mahjarrat, iš Wilderness (Laukymės) užpuolęs Varrock ir nugalėjęs Arrav.
  • Bilrach - kolega Mahjarrat, sukūręs tunelius po Daemonheim. Jis, atrodo, yra uoliai ištikimas Zamorak‘ui. Jis kitų Mahjarrat laikomas mirusiu dėl keistos galios, išsiveržusios iš po Daemonheim prieš Dungeoneering įgūdžio išleidimą.
  • Zebub - greater demon (didesnysis demonas), Dievų Karuose kovojęs Entrana saloje („Armies of Gielinor“ žaidime).
  • Incommodo - necromancer, kuris Dievų Karuose kovojo Entrana saloje („Armies of Gielinor“ žaidime).
  • Polyphemus - kiklopų lyderis, kovojęs už Zamorak Dievų Karuose („Armies of Gielinor“ žaidime).
  • Pazuzu - stiprus pyrelord (Laužo lordas), keletą kartų nugalėtas Dievų Karuose („Armies of Gielinor“ žaidime).
  • Dag'eth - galingas Zamorakian magas, kovojęs bei žuvęs Dievų Karuose („Armies of Gielinor“ žaidime).
  • Lord Lowerniel Vergidiyad Drakan - Morytania lordas.
  • Iban - buvęs Black Knight (Juodasis Riteris), teigiantis esąs dvasiniu Zamorak‘o sūnumi. Kontroliavo Underground Pass (Požeminę Perėją).
  • Surok Magis - naujasis Dagon'hai lyderis, mėginęs užvaldyti Misthalin manipuliuodamas King Roald (Karaliaus Roald) protą.
  • King Lathas - maro quest‘ų serijoje, ypač Regicide (Karalžudystėje), atskleidė garbinantis Zamorak.
  • Thammaron - elder demon (vyresnysis demonas), buvęs leitenantu Zamorak armijoje. Mirė Uzer‘e.
  • K'ril Tsutsaroth - vienas iš labiausiai bijomų Zamorak‘o naikinimo įrankių. Dabar randamas God Wars Dungeon (Dievų Karų Požemyje).
  • Balfrug Kreeyath - triveidis demonas, suvaidinęs didžiausią vaidmenį Ullek sunaikinime. Dabar yra K'ril Tsutsaroth‘o asmens sargybinis.
  • Zakl'n Gritch - K'ril Tsutsaroth‘o asmens sargybinis. Prieš įkalinimą lede Temple Knights (Šventyklos Riteriai) kelis kartus mėgino jį nužudyti, kiekvienas mėginimas baigėsi labai prastai.
  • Tstanon Karlak - apibūdinamas kaip turintis nasrus „pakankamai didelius, kad prarytų visą suaugusį velniūkštį“. Jis taip pat yra K'ril Tsutsaroth‘o asmens sargybinis.
  • Nora T. Hagg - Taverley ragana.
Zamorak'o altorius

Zamorakian altorius Varrock‘e

Susiję daiktaiRedaguoti

Zamorak godsword

Zamorak godsword (Dievo Zamorak kardas)

Ginklai

Vestments (Bažnytinė apranga)

Šarvuotė

Zamorak vaidmuo dabartyjeRedaguoti

Skirtingai nuo Saradomin, RuneScape pasaulyje yra labai mažai jo statulų. Viena Zamorak‘o statula yra Mage Arena (Mago Arenos) activity (veikloje), antra - šalia jo šventyklos, o trečia - Witch's house (Raganos namuose). Kaip ir Saradomin, jis turi daug altorių visame RuneScape, tačiau jie yra nuošaliose arba paslėptose vietose, nes jo garbinimas nemėgiamas daugelio kultūrų visame pasaulyje.

Zamorak vis dar prižiūri Gielinor‘ą - tai paliudija jo sviedimas Flames of Zamorak (Zamorak‘o Liepsnų), kai žaidėjas bando pavogti jo vyną nenaudodamas Telekinetic grab (Telekinetinio griebimo) burto. Kartą per metus, nors data nėra tiksli, Canifis werewolves (vilkolakiai) mėgaujasi festivaliu, vadinamu Festival of Zamorak, kaip ženklu apie jų atsidavimą. Nors nėra aiškiai susiję su Zamorak, raudoni rūbai, įsigijami Canifis clothes shop (drabužių parduotuvėje), primena bendrą Zamorak drabužių išvaizdą.

Wilderness Castle of Daemonheim (Laukymės Pilies Daemonheim‘o) urvuose ir požemiuose žaidėjai aptiko, kad vienas iš Zamorak‘o labiausiai ištikimų Mahjarrat ir generolų Bilrach sunkiai per amžius dirbo, kad pasiektų sudėtingos požemių sistemos apačią. Po kelių mėnesių pavojingo klaidžiojimo po požemius, žaidėjai atrado jo žurnalus ir sužinojo, kad jis mėgina pasiekti vietą, žinomą tiesiog ”The Rift“ (Plyšiu) bei gauti vertingą lobį.

Kai pagaliau nuotykių ieškotojams, sekantiems Bilrach, buvo prieinami Occult floors (Slapti aukštai), jie rado daugiau žurnalų, atskleidžiančių jo tikrąjį tikslą. Šiame Plyšyje tūno tarpdimensinis portalas, o Bilrach planuoja pasinaudoti juo tam, kad sugrąžintų Zamorak‘ą atgal į RuneScape. Manoma, kad žaidėjas turės pasiekti apatinį aukštą ir neleisti (arba galbūt padėti) Bilrach‘ui įvykdyti savo planą: sugrąžinti Chaoso dievą į šią karalystę.

KitaRedaguoti

  • Zamorak simbolis primena mažąją graikų raidę omega. Omega yra paskutinė graikų abėcėlės raidė, kaip ir Z yra paskutinė lotynų abėcėlės raidė.
  • Zamorak simbolis taip pat gali būti palyginamas su ”taško“ apatine dalimi Tėbų abėcėlėje.
  • Zamorak, kaip ir Saradomin, apie Zaros nekalba, nes jis labai jo išsigandęs (nors ir apsimeta, kad ne), kaip matoma 15-tame ir 18-tame God Letters (Dievų Laiškų) leidimuose. Zamorak taip pat, rodos, nekenčia Zaros‘o, galbūt net labiau, nei Saradomin‘o.
  • Nors paprastai jie yra priešai, Zamorak ir Saradomin susivienydavo, kad išvalytų Zaros pajėgas nuo Gielinor paviršiaus. Jie sėkmingai su dauguma susidorojo, nors kaikuriuos užrakino Ancient Prison (Senoviniame Kalėjime) kartu su Zaros generole Nex.
  • Iš trijų pagrindinių dievų Zamorak vienintelis yra nepasirodęs žaidime. Guthix pasirodė cutscene (filmuke) quest‘o Meeting History (Susitinkant Istoriją), o Saradomin pasirodė The Ritual of the Mahjarrat (Mahjarrat Ritualo) filmuke.
  • Žodžiu Zamorac, rašyba panašiu į Zamorak, vadinamos kroatų jūrų kiaulytės.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki